- Pomiar satysfakcji i doświadczeń klientów urzędów skarbowych prowadzony był w ramach programu „Klient w centrum uwagi KAS" na terenie całego kraju - informuje asp. Edyta Chabowska, rzecznik Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie.
W badaniach wzięły udział osoby, które skorzystały z elektronicznej usługi umawiania wizyty w urzędach skarbowych. Ich głównym celem był pomiar satysfakcji klientów oraz wyodrębnienie obszarów wymagających poprawy.
Podczas spotkania z dyrektorem Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie, naczelnicy wyróżnionych urzędów odebrali z rąk dyrektora, certyfikaty „Jakość obsługi, którą doceniają klienci". W spotkaniu uczestniczyli: Magdalena Nanuś-Łęcka, naczelnik Urzędu Skarbowego w Dębicy, Krzysztof Królicki, naczelnik Urzędu Skarbowego w Lesku oraz Stanisław Tyrpin, naczelnik Urzędu Skarbowego w Stalowej Woli.
- Krajowa Administracja Skarbowa nadal prowadzi badania ankietowe wśród klientów urzędów skarbowych na terenie całego kraju. Zebrane w ten sposób wyniki i komentarze podatników pomogą w projektowaniu nowych rozwiązań i polepszaniu obsługi klientów, w tym podkarpackiej KAS - dodaje E. Chabowska.
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?