Koronawirus. Wodociągi Dębickie oferują pomoc dla swoich klientów

MS
pixabay
Spółka Wodociągi Dębickie, w związku z pandemią COVID-19 przedstawiła kilka propozycji osłonowych dla swoich klientów. Na pomoc mogą liczyć zarówno odbiorcy indywidualni, jak również mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa, a także podmioty świadczące niekomercyjne usługi dla mieszkańców.

W związku z pandemią COVID-19 i trudną sytuacją ekonomiczną spółka miejska Wodociągi Dębickie wychodzi z pomocą do swoich klientów. Przygotowała kilka propozycji osłonowych dla tych, których sytuacja związana z wystąpieniem koronawirusa, dotknęła szczególnie.

KLIENCI INDYWIDUALNI

  • Klienci indywidualni mogą złożyć wniosek o odroczenie do 3 miesięcy terminu płatności faktur za marzec, kwiecień, maj 2020r.
  • Klienci indywidualni mogą złożyć wniosek o rozłożenie na raty płatności faktur za marzec, kwiecień, maj 2020r.
  • Płatność może być rozłożona na max. 3 raty, płatne w okresie do 30 listopada 2020r.
  • Ulgi wymienione w pkt 1 i 2 dotyczą Klientów, którzy nie mają zadłużenia dłuższego niż 2 okresy rozliczeniowe, poprzedzające marzec 2020r.
  • Za opóźnienia w płatności faktur wystawionych w kwietniu, maju i czerwcu 2020r., nie dłuższe niż 3 miesiące, nie będą naliczane odsetki.
  • Do końca czerwca 2020r. wstrzymane zostało wysyłanie upomnień i wezwań do zapłaty, nie będą kierowane sprawy na drogę postępowania sądowego.
  • Do końca czerwca 2020r. wstrzymane zostało odcinanie przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych dla odbiorców zalegających z płatnościami za wodę i ścieki.
  • Usuwanie awarii na przyłączu wodociągowym należącym do klienta wykonywane będą do końca czerwca 2020r. bezpłatnie przez Wodociągi Dębickie.

MIKRO, MAŁE I ŚREDNIE PRZEDSIĘBIORSTWA, A TAKŻE PODMIOTY ŚWIADCZĄCE NIEKOMERCYJNE USŁUGI DLA MIESZKAŃCÓW

  • Klienci, będący w sytuacji, w której w następstwie wystąpienia COVID-19 doszło do przestoju w prowadzeniu działalności albo problemów ekonomicznych mogą złożyć wniosek o odroczenie do trzech miesięcy terminu płatności faktur za marzec, kwiecień, maj 2020r.
  • Klienci, wymienieni powyżej, mogą złożyć wniosek o rozłożenie na raty płatności faktur za marzec, kwiecień, maj 2020r. Płatność może być rozłożona na max. 3 raty, płatne w okresie do 30 listopada 2020 r.
  • Ulgi wymienione w pkt 1 i 2 dotyczą odbiorców, którzy nie mają zadłużenia dłuższego niż 2 okresy rozliczeniowe, poprzedzające marzec 2020r.
  • Za opóźnienia w płatności faktur wystawionych w kwietniu, maju i czerwcu 2020r., nie dłuższe niż 3 miesiące, nie będą naliczane odsetki.
  • Do końca czerwca 2020r. wstrzymane zostało wysyłanie upomnień i wezwań do zapłaty, nie będą kierowane sprawy na drogę postępowania sądowego.
  • Do końca czerwca 2020r. wstrzymane zostało odcinanie przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych dla Odbiorców, zalegających z płatnościami za wodę i ścieki.

WSZYSTKIE WNIOSKI W SPRAWACH WYMIENIONYCH WYŻEJ MOŻNA SKŁADAĆ KORESPONDENCYJNIE LUB MAILOWO NA ADRESY WYMIENIONE NA STRONIE INTERNETOWEJwww.wodociagi.debickie.pl


Bieszczadzkie niedźwiedzie już nie śpią

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie