Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Koronawirus. Wodociągi Dębickie oferują pomoc dla swoich klientów

MS
pixabay
Spółka Wodociągi Dębickie, w związku z pandemią COVID-19 przedstawiła kilka propozycji osłonowych dla swoich klientów. Na pomoc mogą liczyć zarówno odbiorcy indywidualni, jak również mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa, a także podmioty świadczące niekomercyjne usługi dla mieszkańców.

W związku z pandemią COVID-19 i trudną sytuacją ekonomiczną spółka miejska Wodociągi Dębickie wychodzi z pomocą do swoich klientów. Przygotowała kilka propozycji osłonowych dla tych, których sytuacja związana z wystąpieniem koronawirusa, dotknęła szczególnie.

KLIENCI INDYWIDUALNI

  • Klienci indywidualni mogą złożyć wniosek o odroczenie do 3 miesięcy terminu płatności faktur za marzec, kwiecień, maj 2020r.
  • Klienci indywidualni mogą złożyć wniosek o rozłożenie na raty płatności faktur za marzec, kwiecień, maj 2020r.
  • Płatność może być rozłożona na max. 3 raty, płatne w okresie do 30 listopada 2020r.
  • Ulgi wymienione w pkt 1 i 2 dotyczą Klientów, którzy nie mają zadłużenia dłuższego niż 2 okresy rozliczeniowe, poprzedzające marzec 2020r.
  • Za opóźnienia w płatności faktur wystawionych w kwietniu, maju i czerwcu 2020r., nie dłuższe niż 3 miesiące, nie będą naliczane odsetki.
  • Do końca czerwca 2020r. wstrzymane zostało wysyłanie upomnień i wezwań do zapłaty, nie będą kierowane sprawy na drogę postępowania sądowego.
  • Do końca czerwca 2020r. wstrzymane zostało odcinanie przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych dla odbiorców zalegających z płatnościami za wodę i ścieki.
  • Usuwanie awarii na przyłączu wodociągowym należącym do klienta wykonywane będą do końca czerwca 2020r. bezpłatnie przez Wodociągi Dębickie.

MIKRO, MAŁE I ŚREDNIE PRZEDSIĘBIORSTWA, A TAKŻE PODMIOTY ŚWIADCZĄCE NIEKOMERCYJNE USŁUGI DLA MIESZKAŃCÓW

  • Klienci, będący w sytuacji, w której w następstwie wystąpienia COVID-19 doszło do przestoju w prowadzeniu działalności albo problemów ekonomicznych mogą złożyć wniosek o odroczenie do trzech miesięcy terminu płatności faktur za marzec, kwiecień, maj 2020r.
  • Klienci, wymienieni powyżej, mogą złożyć wniosek o rozłożenie na raty płatności faktur za marzec, kwiecień, maj 2020r. Płatność może być rozłożona na max. 3 raty, płatne w okresie do 30 listopada 2020 r.
  • Ulgi wymienione w pkt 1 i 2 dotyczą odbiorców, którzy nie mają zadłużenia dłuższego niż 2 okresy rozliczeniowe, poprzedzające marzec 2020r.
  • Za opóźnienia w płatności faktur wystawionych w kwietniu, maju i czerwcu 2020r., nie dłuższe niż 3 miesiące, nie będą naliczane odsetki.
  • Do końca czerwca 2020r. wstrzymane zostało wysyłanie upomnień i wezwań do zapłaty, nie będą kierowane sprawy na drogę postępowania sądowego.
  • Do końca czerwca 2020r. wstrzymane zostało odcinanie przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych dla Odbiorców, zalegających z płatnościami za wodę i ścieki.

WSZYSTKIE WNIOSKI W SPRAWACH WYMIENIONYCH WYŻEJ MOŻNA SKŁADAĆ KORESPONDENCYJNIE LUB MAILOWO NA ADRESY WYMIENIONE NA STRONIE INTERNETOWEJwww.wodociagi.debickie.pl


Bieszczadzkie niedźwiedzie już nie śpią

od 7 lat
Wideo

Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na debica.naszemiasto.pl Nasze Miasto