W dyskusji można wziąć udział po kliknięciu w link, który aktywny będzie 20 kwietnia br. Warunkiem dołączenia do spotkania jest podanie imienia i nazwiska. Podczas dyskusji możliwe będzie zabieranie głosu, z opcją udostępnienia swojego wizerunku (w tym celu komputer powinien być wyposażony w kamerę oraz mikrofon), zadawanie pytań i składanie uwag w formie zapisu tekstowego.
Plan dyskusji publicznej:
- od godz. 11:00 do 12:00 – dyskusja na temat rozwiązań przyjętych w projekcie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Dębica – 2010 w rejonie ulic Świętosława, Łąkowej i Cmentarnej w Dębicy,
- od. godz. 12:30 do 14:00 – dyskusja na temat rozwiązań przyjętych w projekcie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego nr 1/2019 w rejonie ulic Świętosława, Łąkowej i Cmentarnej w Dębicy.
Warunki i zasady uczestnictwa w dyskusji publicznej w formie spotkania on-line
- Dyskusja publiczna będzie się odbywała w formie online przy pomocy platformy ZOOM.
- W dyskusji publicznej można wziąć udział po kliknięciu na link udostępniony dnia 20 kwietnia 2021r. i zamieszczony na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Dębicy (www.debica.pl) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dębicy (https://debica.bip.gov.pl/obwieszczenia-informacje/).
- Warunkiem dołączenia do dyskusji jest podanie imienia i nazwiska w chwili gdy aplikacja poprosi o podanie imienia. Osoby, które nie podadzą swojego imienia i nazwiska nie zostaną dołączone do dyskusji.
- Podczas dyskusji możliwe będzie: zabieranie głosu (po wcześniejszym udzieleniu głosu przez Administratora spotkania), z możliwością udostępnienia swojego wizerunku, w tym celu komputer powinien być wyposażony w kamerę oraz mikrofon; zadawanie pytań i składanie uwag w formie zapisu tekstowego. Przed zabraniem głosu należy podać imię i nazwisko.
- Uczestnik zobowiązany jest do posługiwania się prawdziwymi, tj. zgodnymi ze stanem faktycznym i prawnym danymi, w tym danymi osobowymi, co do których ma pełne prawo do posługiwania się nimi.
- Pytania niezwiązane z tematem dyskusji lub zawierające treści obraźliwe nie będą odczytywane, a ww. wypowiedzi osób zostaną przerwane.
Wymagania techniczne niezbędne do uczestnictwa w spotkaniu: urządzenie mające dostęp do sieci Internet; poprawnie skonfigurowana przeglądarka obsługująca pliki cookies (proponowane przeglądarki: Mozilla Firefox, Chrome); aplikację ZOOM można pobrać ze strony: https://bit.ly/3acdm7e, z Google Play lub App Store. Osoby, które nie chcą instalować oprogramowania, mogą także pobrać wtyczkę do Zooma w Google Chrome.
Udział w spotkaniu online jest bezpłatny.
źródło: UM Dębica
ZOBACZ TEŻ: Gdzie na Podkarpaciu szukać pomocy medycznej w nagłych przypadkach?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?